SpareBank1 SMN ny hovedsamarbeidspartner

Postet av Andreas Almås den 2. Jan 2023

Singsås Idrettslag er glade for å informere om at laget har inngått en langsiktig hovedsamarbeidsavtale med SpareBank1 SMN.

Singsås IL, som fylte 100 år i 2020, har de siste årene hatt vekst i både medlemstall og aktivitetstall, og er glade for å få SpareBank1 SMN med på laget de neste årene.

SpareBank1 SMN og Deres samfunnsengasjement samstemmer godt med idrettens verdier, og vi håper at vi sammen skal kunne videreutvikle idrettslaget de neste årene til glede for lagets medlemmer.

Singsås IL er i stadig utvikling og investerte i slutten av 2022 i ny tråkkemaskin som skal være med på å bedre og videreutvikle løypenettet for skiaktivitet i bygda Singsås.

SpareBank1 SMN bidrar med et sekssifret beløp til tråkkemaskinen og blir også hovedsponsor for denne.

«Ved å få SpareBank1 SMN med på laget som hovedsamarbeidspartner håper vi å utvikle idrettslaget videre de neste årene» sier leder i Singsås IL, Linda Therese Johansen.

«Vi har allerede investert i ny tråkkemaskin for å bedre og videreutvikle løypenettet for skiaktivitet, og ønsker også å se på andre muligheter for å videreutvikle tilbudene til våre medlemmer» fortsette Johansen.

«Vi i Sparebank1 SMN er stolte av å ha inngått hovedsponsoravtale med Singsås IL. Jeg vet hvor viktig idrettslaget er for lokalsamfunnet, og vi gleder oss til et tett og godt samarbeid i årene som kommer, sier Mali Talsnes i Sparebank1 SMN.»